Partner in logistieke automatisering

Vacatures

Over Actemium Zevenaar

Wij zijn Actemium Zevenaar, één van de 300 vestigingen van Actemium in Europa. De focus van onze business unit ligt op automatiseringsoplossingen voor complexe logistieke processen. Wij ontwikkelen en implementeren software én hardware. Denk aan smart devices, mobiele applicaties, robots en stabiele draadloze netwerken. Al onze oplossingen koppelen we aan bestaande IT-systemen. We geven onze klanten bovendien gedegen logistiek advies. Een goede relatie staat voorop in onze langdurige samenwerking met zowel de klant als onze medewerkers. Samen met de 50 collega’s van onze business unit maken we iedere dag het verschil in de snel veranderende wereld van de logistiek.

Onze bedrijfscultuur 

Samenwerken zit in ons DNA. Met onze klanten én met onze lokale en internationale zusterbedrijven. Ons netwerk bestaat uit veel verschillende business units met verschillende merken. Actemium is er daar één van. Onze netwerkstrategie is onze grote kracht en de reden voor ons succes. Als netwerk kunnen we snel en efficiënt inspelen op veranderingen in de markt. Komen we er zelf niet uit? Dan vragen we experts van een andere business unit om hulp.

Binnen onze eigen business unit is de werksfeer informeel. We kennen weinig hiërarchie en iedereen is benaderbaar en toegankelijk. We werken resultaatgericht en flexibel. De mens staat daarbij centraal. Juist daarom zijn onze collega’s zo betrokken en loyaal. We investeren actief in lifetime employability, want we willen dat je gezond, gelukkig en duurzaam inzetbaar blijft. Nu en in de toekomst. Binnen, maar ook buiten Actemium.

  • Gevestigd in Zevenaar
  • Team van 50 enthousiaste medewerkers
  • Totaal 60% van onze collega’s is tussen de 25 en 50 jaar
  • De verdeling bij ons is 83% man en 17% vrouw

Openstaande vacatures

Nieuwsgierig wie er allemaal bij ons werken? 

Wij stellen je graag voor aan een aantal collega’s

 

Henk
Clientmanager

Inge
Project management Assistente

Mark
Business Development Manager

Rebecca
HR Business Partner

Noud
HR Business Partner

Danny
Consultant

Nieuwste vacatures

Nieuwsgierig?

Kom gewoon eerst een kop koffie drinken, dan kijken we hierna samen verder

WAT WIJ DOEN

Dit zijn redenen waarom mensen bij ons werken

We hebben onze mensen gevraagd wat zij waarderen in ons als werkgever en we zijn trots op de antwoorden!

Flexibiliteit

Flexibiliteit en vrijheid staat bij ons voorop. Thuis en op kantoor werken wisselen we af op een manier die past bij onze individuele situatie. Kinderen ziek? Verwarmingsmonteur heeft meer tijd nodig voor een reparatie? Niet fijn, maar werk lekker thuis die dag dan is het daar ook in balans!

Gezelligheid

Natuurlijk organiseren wij ook feestjes, daar zijn we misschien niet uniek in, maar onze activiteiten zijn wel echt tof: Zo ontsnapten we dit jaar uit de gevangenis van Doetinchem, zijn we wezen skydiven en karten. En belangrijke familiefeestjes zoals Sinterklaas slaan we natuurlijk ook niet over. Kerstdiner, zomerbarbecue, we doen het allemaal! Want samen hard werken kan alleen als we ook samen genieten!

Evenementen en vakantie

Op eigen initiatief organiseren collega’s jaarlijks een motorweekend, een ski-trip, gaan ze naar de Formule 1 of wordt er een avondje gepaddeld na het werk.

Verjaardagslunch

Ieder kwartaal organiseren we een verjaardagslunch voor de collega’s die dat kwartaal jarig zijn geweest. Zo blijven we “teamoverschrijdend” met elkaar in verbinding nu we elkaar minder vaak zien door het hybride werken.

Hybride werken 

Iedere collega die hybride werkt krijgt van ons een netto onkostenvergoeding voor internet gebruik thuis en de mogelijkheid een ergonomisch verantwoorde werkplek in te richten met bijvoorbeeld een elektrisch verstelbaar zit- stabureau.

Vrije tijd

Voldoende vrije tijd om bij te komen en leuke dingen te doen krijg je in de vorm van 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen. Wil je liever extra salaris? Dan kan je je ATV dagen om laten zetten in 5% extra salaris. (Op de foto trouwens een aantal collega’s!)